Op deze pagina vindt u informatie die van belang kan zijn als u zich heeft aangemeld als nieuwe patiënt of als u reeds onder behandeling bent. Hoe meer u weet over onze praktijk en onze werkwijze, des te beter wij u van dienst kunnen zijn. Als u na het lezen van deze pagina nog vragen heeft, dan zijn we graag bereid deze met u te bespreken.
Eerste bezoek
U bent bij ons van harte welkom als nieuwe patiënt. Tijdens uw eerste bezoek aan onze praktijk zullen we kennismaken. Er zal een mondonderzoek plaatsvinden en er worden röntgenfoto’s gemaakt. Naar aanleiding hiervan zullen we u zo duidelijk mogelijk informeren over de toestand van uw gebit en zullen wij desgewenst een behandelplan voor u maken. Wij stellen het erg op prijs als u bij uw vorige tandarts uw behandeldossier en aldaar gemaakte röntgenfoto’s opvraagt. Uw vorige tandarts kan deze gegevens per e-mail naar ons sturen. Ook zullen wij met u een medische anamneselijst doornemen. Het is namelijk van belang dat wij op de hoogte zijn van uw gezondheidstoestand. Sommige aandoeningen lijken voor u heel gewoon en dus niet het vermelden waard, maar kunnen voor ons, en dus voor u, toch van invloed zijn. Door middel van de medische vragenlijst kunnen wij het behandelrisico goed inschatten en mogelijke voorzorgsmaatregelen treffen.
Om patiënt te worden bij ons klikt u hier.
Behandelplan
Vanuit onze praktijkfilosofie werken wij graag volgens een behandelplan. Het is in uw belang dat we uw gebit verzorgen met een bepaald doel in ons achterhoofd, of dat nu gebitsopbouw of gebitsafbouw is. Bij (elke fase van) een behandelplan hoort een kostenbegroting. Op deze manier is het voor iedereen duidelijk waar naartoe gewerkt wordt.
Huisregels
- Wij stellen het op prijs als u wijzigingen van uw zorgverzekering, adres, telefoonnummer of e-mailadres zo spoedig mogelijk aan ons doorgeeft.
- Wij werken uitsluitend op afspraak.
- Als u ’s ochtends belt met een pijnklacht, dan zullen wij ons best doen om u dezelfde dag nog te helpen.
- Indien u niet op uw afspraak kunt komen, wilt u dat dan ten minste 24 uur van te voren aan ons doorgeven? Dit stelt ons in de gelegenheid de voor u gereserveerde tijd aan een andere patiënt aan te bieden. Indien u uw afspraak niet tijdig afzegt, dan kunnen wij u hiervoor een rekening sturen.
- Wij stellen het zeer op prijs als u op tijd bent voor uw afspraak. Immers, als u te laat bent moeten patiënten na u onnodig langer wachten en kunnen wij uw behandeling wellicht niet helemaal uitvoeren.
- Ook wij zullen onze uiterste best doen om u op tijd te helpen.
- Lees hier onze Privacy- en Cookieverklaring
Afspraken
Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 08.30 en 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 tot 14.00 uur op telefoonnummer 0183 – 50 40 69. Voor spoedgevallen buiten de praktijkuren is er de tandartsennooddienst die te bereiken is op: 073 303 75 20.
Indien uw e-mailadres bij ons bekend is én het voor u weer tijd is voor een periodiek mondonderzoek, dan kunt u zelf een controle-afspraak inplannen via onze webagenda.
Ga naar de Webagenda
Vul uw e-mailadres en geboortedatum in en klik, als u voor de eerste keer gebruik maakt van de webagenda op: ‘Wachtwoord aanvragen/vergeten’.
U krijgt nu een e-mail met daarin het wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
Als u bent ingelogd, dan ziet u de afspraak die voor u is klaargezet. Klik op ‘Maak afspraak’ en u krijgt een lijst met beschikbare data en tijden. Klik achter de door u gewenste datum en tijd opnieuw op ‘Maak afspraak’. De afspraak staat nu in onze agenda. U krijgt een e-mail ter bevestiging.
Laatste nieuws
28 mei 2024
Spark Aligners (doorzichtige beugel)