Klachtenregeling

Ons doel is u zo goed mogelijk te adviseren en te behandelen. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat u onzorgvuldig of onjuist bent geïnformeerd of behandeld. Graag horen wij dit van u, zodat wij iets voor u kunnen betekenen en zodat u iets met uw onvrede kunt doen.

Wij zouden het erg waarderen als u met ons een verhelderend gesprek wilt aangaan. Dit kan het beste persoonlijk, dus liever niet per e-mail of telefonisch. Meestal lost zo’n gesprek al veel onduidelijkheden op, zowel bij u als bij ons.

Als we samen niet tot een prettige oplossing komen, dan kunt u telefonisch onafhankelijk informatie en advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Het TIP is een informatiepunt van de beroepsorganisatie van tandartsen: de KNMT. Het TIP is geen klachtenbureau, maar kan wel behulpzaam zijn bij het geven van informatie over de wijze waarop u een klacht kunt indienen.

De tandartsen zijn aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT.